Aplikace automatizuje zadávání údajů na faktury (údaje se vybírají z rozevíracích seznamů, což eliminuje chybovost a urychluje zadávání), jejich uložení, tisk a opravy. Systém pracuje v MS Excelu s programem vytvořeným ve VBA a využívá databáze MS Access. Mohou ho používat všichni uživatelé připojení k firemnímu Intranetu. Počet uživatelů není omezen, jste limitováni pouze počtem licencí MS Office.
Důležité vlastnosti systému:
- Bez nutnosti instalovat nový SW – systém využívá program MS Excel
- Automatické přiřazování čísel faktur a jejich kontrola
- Jednoduché přidávání fakturačních údajů do databáze
- Údaje se vybírají z rozevíracích seznamů -> bezchybnost a rychlost při zadávání
- Fakturační údaje jsou okamžitě k dispozici všem uživatelům
- Automatické vytvoření daňové rekapitulace
- Automatické vložení měnového kurzu podle datumu a podpora cizích měn
- Přehled všech vystavených faktur podle požadovaných kritérií
- Možnost vystavit fakturu v cizím jazyce
- Ukládání všech údajů do databáze a do tiskových sestav ve formátu PDF
Pro ovládání je využito vlastní karty příkazů “FAKTURACE” v programu Excel 2007/10.